kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Doris, Cinderella & Kumla

Kategori: Allmänt

 
Dags för månadens bloggande, tycker inte det var länge sen jag senast skrev mitt  månadsinlägg...Tiden går alldeles för fort!!!
 
v.31
...fortsatte vara sjuk i ryggen, men det går åt rätt håll och i slutet av veckan kunde jag så smått börja jobba igen. Tur på ett sätt att jag har en kollega som är sjukskriven 25% för det är vad min rygg just nu klarar av.
 
 
v.32
Det har gått bra att jobba korta pass och har kunnat utöka detta med helpass natt. Och denna vecka är jag tillbaks i samma gamla spår, jag jobbar, äter, sover, äter, läser, skriver, äter, sover och jobbar.
 
 
v.33
Blev att ringa på en resa, men då inga hittills har bokat så blev det bara att skriva upp sig på intresselistan. Nu håller jag tummar och tår att det blir Shanghai och Hongkong i december. Denna vecka bestod enbart av det gamla vanliga vardagliga och med bara ett bokat nattpass. Men det känns bra då jag behöver återhämtning och vila.
 
 
v.34
Ytterligare en vecka med bara ett bokat nattpass, men då har jag haft tid att jaga katten som kom in med en liten stackars fågel. Jag lyckades rädda den :D Och så har jag äntligen fått träffa bedårande Doris, Emmas ödla, och är nu tokkär. Sicken liten sötnos! Veckan avslutades med en dygnskryssning på Cinderella med en kollega. Åt gott, shoppade loss, njöt av Date och The Matchmen, sötsliskiga drinkar och dansade fötterna trötta när DJ:n äntrade båset. Ett superdygn!
 
 
v.35
Denna vecka körde jag på korta jobb-pass och ett besök i Kumla hos syrran-familjen...umgänge och ett pizzeriabesök. Hej då, syns en annan gång! Så tog jag bort jobbtillgängligheten till förmån för förberedelserna inför jobb-& bostadssök, uppstarten av min resehemsida och rökavvärjning. Och så har mina gamla Fitness Magazine åkt fram, nu ska det bli andra bullar av. Är sjukt taggad på resten av mitt liv...Mot framtiden :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: