kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Det regnar och regnar

Kategori: Allmänt

 
Denna vecka har varit...svensk sommar! Kallt och regnigt till största delen!!!
 
MÅNDAG
Gick av ett nattpass, och så ingen bokning alls på en vecka :D Behövligt då det larmar hela nätterna och man blir totalt hjärntrött av larmljudet och att inte kunna slappna av alls. På natten är kroppen i sig redan trött...
 
TISDAG
Ledig dag med allt det vardagliga...
 
ONSDAG
Antikroppstest, förstoppad hund, en Kisselina som kallar mig för mamma och en haltande Tigern...
 
TORSDAG
Spridda skurar hela dagen och tog mig en läsardag och äntligen blev Sagan om Ringen utläst. Råkalla dagar och kyliga nätter...snälla, vi är ju mitt i sommaren...
 
 
FREDAG
Släckte ner vid 2-tiden, vid 4 stod det en och glodde mig i ögonen och jamade, när hon hade väckt mig började hon dra runt med mina skor. Men jag drog täcket över huvudet och fortsatte sova. Hämtat mina Matsmarts-paket fulla av drickbar "magbränne-medicin", nu ska Bränne-Djävulen bort...
 
LÖRDAG
En total inne-sittardag, det regnar och regnar...
 
SÖNDAG
Och regnat har det fortsatt att göra, och jag har en missnöjd katt, en katt som vill ha sommar och SOL, en katt som fick inte bara regn utan värsta blåsten framåt kvällen. Vi höll på att blåsa bort på kvällspromenaden!!!
 
 
POÄNGJAKTEN
 
TISDAG
 
STYRKA
(Gör fem set av alla övningar med upp till en minuts vila mellan. Gör klart alla set av övning ett innan övning två och så vidare)
 
10 boxböj
12 lutande armhävningar
10 (per sida) enarmsrodd med hantel
12 (per sida) utfall bakåt med hantel
12 (per sida) enbenshöftlyft
12 (per sida) sidoliggande höftlyft
 
ONSDAG
30 min promenad
 
TORSDAG
 
CIRKELPASS
(Gör så många du kan av den första övningen under 20 sek, vila 10 sek innan nästa övning. När alla övningar är gjorda vila högst en minut. Repetera fem gånger till)
 
Spurt på stället
Armhävningar
Böjhopp med box
Burpees
Powerjacks
 
 
FREDAG
 
ARMAR & BEN
(Gör fem set med fem repetitioner av alla övningarna i tur och ordning. Vila så länge som behövs, varje övning ska göras sakta och kontrollerat)
 
Knäböj med skivstång
Enarmsrodd
Bicepscurls
Gående utfall
 
SÖNDAG
 
STYRKA
(Fem set med fem repetitioner, sakta och kontrollerat, kör igenom alla utan vila, vila sen 10 sek innan nästa set)
 
Dips
Sumomarklyft med kettlebell
Armhävningar
Militärpress
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: