kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Året som gått

Kategori: Allmänt

Jan:
Möte med ilsken tiggarkärring utanför ICA
InFront Powerdag: Just Dance, Body Combat, Zumba
 
Feb:
Räkningar på 26.700 spänn gjorde mig oskyldig
Danspass och gymmande kräver en gym-smutti
 
2 dl creme fraiche (34%)
1 dl tinade hallon
1 l Lidls soyadryck
1 msk vaniljsocker
Mixa!
 
Mars:
Trista kärringfasoner börjar ta ordentlig fart på jobbet :(
Har blivit vuxen och flyttat hemifrån :)
Stockholmstripp och möte med Lillstrumpa :D
 
April:
Snörvel, host, host, host...håller på att hosta sönder mig totalt.
Örebro och kärt återseende med Linda och vovvarna.
Intressant kombi-föreläsning om autism...berättande varvat med sång.
 
Maj:
Mitt hotmail-konto fick ovälkomna besökare utan min vetskap
City Night i Laxå Centrum och sen till Österrike med omnejd
 
Juni:
Jobba, duscha, sova, äta, pimpla kaffe, skita, läsa, jobba...
 
Juli:
Jobba, jobba, jobba...
...minisemester hos Varg-Bosse i Kopparhult...
...jobba, jobba, jobba...
...Stockholm och hej igen Lillstrumpa...
...jobba, jobba, jobba...
...Örebro och Open Art...
...jobba, jobba, jobba!
 
Aug:
Mycket jobb och total tokstress!!!
Stockholm igen och Mamma Bro med sorkar
 
Sept:
Endagstripp till Linköping och sjudagarstripp till Polen
Och nu kör Just Dance igång igen :D
66 års Husman på Rastpunkt...GRATTIS KATTARUSKA
 
Okt:
Sjukmånad, men lyckades klämma in en vinkväll, en Örebrotripp, en 49-årsdag och en Bro-tripp
 
Nov:
Terrorattentat i Paris och för mig fortsatte livet sin gilla gång, en återhämtningsmånad med lagom av allt det vardagliga
 
Dec:
En ros, ett friskvårdsdiplom och ett presentkort
En kombinerad födelsedags-& Farsdagsmiddag på Burger King
Julmarknad på Liseberg
Lille jul och lille nyår. Var? Mestadels på jobbet naturligtvis!
 
Nyårsönskning:
Var glada och snälla mot varandra. Livet blir inte roligare än vad man gör det till. Våga utrota surhet, elakhet och avundsjuka!!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: