kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Augusti-svalka med jobbsvettningar

Kategori: Allmänt

 
Av alla sköna promenader jag hade planerat in nu i sommar blev det inga förutom de med fyrbeningarna, men plötsligt hände det. Efter månader av hetta hetta hetta så blev det svalare och äntligen nu i augusti blir de av. Så smått, då jag har...JOBBAT, och det i massor.
 
 
v.1
Hemmaprojekt, polissamtal och sen drog jag till Kumla för kakbuffé, men var var buffén Svea!?! Vi fick trösta oss med pizza och glass. Och förutom jobb blev det funderingar på nästa års resor :D
 
Basövningar
Axelövningar
Chi ball
Armar
Magstarka övningar
Ben- och magpass
60 min promenad
30 min promenad x 2
 
 
v.2
Tja, det kan väl kanske vara bra med träning, men...Drog på mig nackspärr efter magisarna och här pratar jag riktig värk!!! Och min mobil blev gravid, batteriet var i nionde månaden: Hallå! Nej, den var tvärdöd!!! Och tvärdöd kände jag mig efter en intensiv jobbvecka.
 
Bröstmusklerna
Ben- och sätesmusklerna
30 min promenad x 5
 
 
v.3
Han är inte stor Hjalle, men jag har farit som en vante efter honom i hans förtvivlade kamp efter löptikar. Och då Jereco dissade mig fick jag ta Benny istället, mot Kumla för körkortsfotografering. Och mot Lidl. Och mot köksbordet hos syrranfamiljen, för en fika är aldrig fel. Ytterligare en jobbintensiv vecka.
 
Stretchmoves
BRAK
Magmusklerna
60 min promenad
30 min promenad x 4
 
 
v.4
Efter mycket velande intog jag bibblan och sysslade med lite politik. Valröstandet gjord! Denna månads sista vecka blev även den jobbintensiv och nu börjar jag känna mig slutkörd, är totalt dränerad på energi. Fem nattpass kvar och sen får jag min efterlängtade och nödvändiga semester.
 
Ämnesomsättningsövningar
30 min promenad
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: