kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Osaliga andar

Kategori: Allmänt

 
v.32
 
Måndag
Varit handikappad, har knappast kunnat gått efter allt Göteborgsgående, men har istället tränat upp käkarna med att smaska Gtb-snacks. Och så supergos med en buffande Kisselina: "-Välkommen hem matte!"
 
Tisdag
En tur till Lindesberg med päronen och bilen, på tillbakavägen blev det go-lunch på Viiby Krog. Mysigt med dessa uteätardagar och kul att kunna skämma bort föräldrarna lite.
 
Onsdag
Vaderna var nästan helt återhämtade och kunde ta itu med gräsklippningen. Men här började jag känna av mitt diskbråck, men inget som inte kunde "botas" med rörelse och styrkeövningar :D
 
 
 
Torsdag
Fy kissen...inte jaga grodor och paddor!!!Servicelaget med Liam hit för häckklippning och pappsen hit för cykelskruvande och ogräsrensning.
 
Fredag
En lugn natt på Tivedsgården + en ny bokning, men stod inte var.  Från och med nu tänker jag inte ägna en ledig sekund till att lokalisera var jag ska vara, nu får det vara slut på dumheterna bokarna håller på med. SKRIV UT ARBETSPLATSEN...Hur svårt kan det vara!?!
 
 
Lördag
En ännu lugnare natt på Tivedsgården, i alla fall bland de boende, men det var livlig aktivitet i form av röster, fotsteg, dunkanden, utdragna lådor och öppnade skåp, och draperier som fladdrade. Undrar vem/vilka vi hade påhälsning av!?!
 
Söndag
Lata söndag, men ingen vilodag då det har paketerats, tränats och jobbats, och mellan varven har tedrickande och läsning i solstolen tryckts in. Och kan väl inte säga att det direkt blev uppskattat att jag inte åkte till en arbetsplats som jag inte visste att jag skulle till, men bemanningen får börja sköta sitt jobb fullt ut, det har de betalt för...
 
 
POÄNGJAKTEN
 
Onsdag
1 h gräsklippning utan draghjälp
 
Fredag
BYGG MUSKLER, KONDITION, BRÄNN FETT
(Gör alla övningar i Cirkel 1 i 45 sek, 15 sek vila mellan varje övning. När man gjort alla övningar en gång så vila en minut, repetera två ggr till. Gör likadant med Cirkel 2)
 
CIRKEL 1
Plankhopp
Boxhopp
Ball Slam
Thruster
 
CIRKEL 2
Bergsklättrare
Burpee
Armhävning med rodd
Hoppande utfall
 
Söndag
KONDITION + STYRKA
(10x3, lite vila mellan varje övning)
Armhävningar
Utfallsgång
Planka med rodd
Marklyft med kettlebell
Knäsittande vedhuggare
Björngång
Kettlebellböj
Burpee
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: