kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Same all shit

Kategori: Allmänt

 
Vecka 39
 
Måndag
Blev en superlugn natt på Solhöjden och var ännu tröttare efter det superlugna än efter det aktiva förra nattpasset. Sov ut och sen fortsatte jag att vara trött hela dagen. Så det blev en zombie-dag. Zzznark!!!
 
Tisdag
Vaknade och kände mig sjuk, somnade om, vaknade och kände mig okej. Har varit på solokvist med en trött Kisselina...tidningsläst, pratat med R. och syrran, tränat, badat och bokläst. Inte alls pigg!
 
Onsdag
Blev att ligga och kolla igenom de sista avsnitten av Dublin Murders innan jag släckte ner strax efter 02.00. Vaknade kanske lite för tidigt, men var pigg och tog dag. Varmt, soligt och fint! Altanhäng med läsning i massor och...det samma gamla vanliga :) 
 
Torsdag
Sista dagen i frihet innan nattpasset. Upp och gjorde mig iordning för gratulerandet av Gum-Gum. Trevligt umgänge, smörgåstårta och annat smått och gott. Och så hej till getterna! Hem för att sova av mig lite och sen intog jag Solhöjden.
 
 
Fredag
Natt 1 av 3 avslutad, superlugnt. Livet har gått sin gilla gång och så mot Solhöjden igen.
 
Lördag
Gått i ett hela natten, hem och tuppade av, upp och hoppade, till Laxå och Kotte, aborre och Dollar Store, hem till mat, läsning och två katter. Och så på´t igen, sista natten med gänget.
 
Söndag
Sovit ut underbart efter sista jobbnatten på ett tag. Förhoppningsvis! Känner mig på tok för jobbtrött, finns ingen glädje i jobbdelen längre. Återhämtningsdag och massor av tokgos med en Kisselina som bara blir keligare och keligare.
 
 
 
POÄNGJAKTEN...har gått trögt
 
TISDAG
360-graderspass
(30 repetitioner i två varv)
 
Dynamisk planka
Pull-ups
Kettlebell Swing
Burpees
Utfallssteg åt sidan med vikt
Bålrotation med vikt
Diagonalen med vikt
 
ONSDAG
Core
 
Excentrisk armhävning (max antal)
Sidoplanka (max antal)
Benlyft (10 per sida)
Väderkvarnen (max)
Köttbullen (max antal)
Jorden runt (10 per sida)
Plankan (max)
Armhävningar (max antal)
Avslappning
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: