kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Okraft och o-ork

Kategori: Allmänt

 
VILKEN VECKA, KÄNNS SOM DET NU FÅR RÄCKA!!!
 
Just nu skulle jag verkligen behöva en solsemester, men var hittar jag den i dessa tider!?! Har ingen lust att jobba, men vill ha pengar, hur löser jag den ekvationen???
 
MÅNDAG...lullat runt hela dagen
 
TISDAG...bakning, fika och Emma Gustafssons konstutställning
 
ONSDAG...den totala hellediga dagen, bara Kisselina och jag
 
TORSDAG...nattpromenad, husmorssysslor och Burger King
 
FREDAG...läst, tränat, ätit för mycket och så har jag läst lite till
 
LÖRDAG...läst, ätit, läst, sovit, läst, ätit, läst, sovit
 
SÖNDAG...jisses vad jag har sovit, Tigern har hållit serenad och jag rymde till Tivedsgården
 
 
 
Så här kan man ju inte ha det, eller? Känns som om jag är på väg in i den totala dvalan, undrar om jag ska prova på att gå i ide och komma fram igen till våren!?! Tränat har jag som vanligt gjort, men denna vecka som en...sömngångare. Har massor av okraft, har massor av o-ork!
 
KÄNNER MIG SOM EN GROVSOPA...
 
 
 
POÄNGJAKTEN v. 37
 
TISDAG
30 min promenad
 
ONSDAG
 
KROPPVIKTSTRÄNING
(Gör så många reps som möjligt under 30 sek av varje övning. Vila sedan 20 sek. Repetera 2 ggr till)
 
Gående planka med armhävning
Knäböj och utfall
Bergsklättraren
Breda böjhopp
Planka med benlyft
Höftlyft på stol
Dips med tå-touch
Bulgarisk knäböj
 
FREDAG
 
PILATES
 
Armhävningar, 2 st
Sidospark, 10 st/sida
Cykelsitups, 5 st/sida
Bensträckning, 5 st/ben
Simning, 5 st/sida
Upprullning, 3 ggr
Höftcirklar, 3 st/sida
Brygga, 5 ggr
 
SÖNDAG
 
BARRE
 
10 reps Bred plié
10 reps Utfall med bicepscurl
10 reps Armhävning med band
5 reps Plié med V
5 reps Arabesque
20 reps Musslan
10 reps Hög curl
20 reps Stående tricepssträck
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: