kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Scream, jogging & surkatt

Kategori: Allmänt

 
v.28
 
Måndag
Ny vecka, den gamla gick så fort med all ledighet, allt regn och på slutet blåst. Sovit som en kratta, Scream-mardrömmar och ytterligare en regndag.
 
Tisdag
Blev att promenera hem från jobbet, och då jag ville hem snabbt så joggade jag även lite...men var är min kondition!?! Fortsatt rugguggleväder och Göteborg blev bokat. Ytterligare en jobbnatt!
 
Onsdag
Hem från jobbet och sov fyra timmar, upp och gjorde det vardagliga!
 
Torsdag
Umgängesdag med loppis, fika, promenad, Rastpunktsmat och shopping. Och Randy hade visning av en död vildsvinsunge...
 
 
Fredag
Sista dagen i frihet vad det gäller denna omgång, det vardagliga och så kom farsan, jag med till Laxå för umgänge med päronen, och så stal jag med bilen hem. Dags att bli livegen på Solhöjden!
 
Lördag
Superlugn natt och kom hem till en sur katt, alltså en regnsur katt och så är jag mitt emellan två nattpass.
 
Söndag
Mitt emellan idag också och orkade bara chilla!
 
 
POÄNGJAKTEN
 
 
Måndag
 
 
STYRKA
(Gör tio repetitioner av alla övningarna med så lite vila som möjligt. Vila en stund och repetera, den här gången med åtta repetitioner. Fortsätt tills du har gjort två repetitioner av alla övningar. Börja från början och kör en gång till)
 
Armhävningar med armlyft
Knäböj med knälyft
Planka på armbågarna
Hög planka
360-gradersutfall
 
Tisdag
1 h promenad + lite jogg
 
Torsdag
1 h promenad
 
Fredag
 
KORTPASS 1/UPPVÄRMNING
5 böj till framåtfällning
5 hög planka till armhävningar
5 utfall till stående
 
Lördag
 
KORTPASS 2/UPPVÄRMNING MED SKUMRULLE
10 per ben, Rullning för baksida lår
10 per sida, Rullning för it-bandet
10 per ben, Rullning för vaderna
 
Söndag
 
KORTPASS 3/UPPVÄRMNING MED MEDICINBOLL
12 per sida, Gloria
10 per sida, Åttan
12 per sida, Vedhuggning
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: