kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Säpptämbär

Kategori: Allmänt

 
Underbar 50-procentig månad vad det gällde jobb, fanns inte så mycket mer ork... för hur trött kan en människa vara!?!
 
Kollega flög i taket, beredaren flög på tippen och Emma G ställde ut sin konst på bibblan. Och så fyllde R. och jag våra magar på Burger King. Bra eller dåligt? Tja, jag fick springa på toaletten i dagarna två. Något som jag vet är dåligt är mitt mörkerseende och nu får jag ge upp mitt körande i mörker innan jag tar livet av både mig själv och mina medtrafikanter. 
 
 
Så nu är den mörka årstiden här och vad passar då bättre än att lysa upp tillvaron med kalas. Tre födelsedagar fyllde min mage med alltför mycket gott. GRATTIS Puttrik, Gum-Gum och Kataruska!
 
Och så dök min underbara Fb-bok upp med de flesta av mina inlägg med bilder under mina tio första Fb-år. En riktig fin för-tidig-födelsedagspresent tilll mig själv!
 
Vad det gäller min träning så har jag kämpat på, och då menar jag verkligen KÄMPAT. Tröttheten och att jag har gått på halvfart har ju inte direkt underlättat det hela. Den som nu har stulit min energi så ber jag: Ge mig den tillbaks, tack!
 
 
POÄNGJAKTEN VECKA 40
 
ONSDAG
1 1/2 h promenad
 
FREDAG
 
VÄCK KROPPEN
(max antal)
Sittande sidoböjning
Stående tyngdöverföring
Kuta/svanka i sittande
Dippa sätet mot stolen
 
LÖRDAG
 
STYRKA
(20 sek, 5 varv)
Utfall framåt och bakåt med samma ben
Sköldpaddan
Benböj med band
Banddrag
Chipset
 
SÖNDAG
 
YOGA
1 yogisserie inför huvudstående, sex olika övningsmoment

Kommentarer


Kommentera inlägget här: