kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Laxå-tur-Örebro-retur

Kategori: Allmänt

Blev en hellyckad vistelse i Laxå! Har nu äntligen tagit premiärdoppet med sorkarna. Särskilt uppvärmt kan man knappast säga att vattnet var, men det var kul att få plaska runt lite i pölen. Kommer inte ihåg när jag senast badade, handlar om år. Avslutade vistelsen med en dressintur i Degerfors vilket blev riktigt uppskattat bland oss alla som var med. Delar av oss gav oss sen iväg till Hui Bin och käkade supergott asiatiskt. Att jag sen såg totalgravid ut fick jag på köpet, magen svällde upp flera storlekar av maten. Var totalt uppe i varv när jag kom hem och satte mig och datoriserade hela natten tills sömnen kom och totalknockade mig och jag somnade sittandes med huvudet på datorn. Morsan gjorde stora ögon när hon hittade mig så på morgonen *garv*
 
Varit på kurs i värdskap inför Pride-festivalen, men egentligen inget nytt under solen. Jag har stor erfarenhet av "den typen av jobb". Kul att träffa de andra volontärerna också, verkar vara bra folk. Blir nog ett härligt gäng :) Iväg sen till Bells för en ölkväll i goda vänners lag. Kul och trevlig kväll och timmarna flög iväg, ena sekunden var klockan 21.00 och nästa 1.00. Då kan man snacka om lyckad kväll :D
 
Finns det hjärterum så finns det stjärterum, var lite av Askungen under Laxå-vistelsen
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: