kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Sorkar i huset

Kategori: Allmänt

Laxå, sorkar, O`boy och ostmackor!!! Äntligen har jag fått träffa mina sorkar igen, de vuxna får jag på köpet. När jag tänker efter så är det nog inte så illa, de är rätt så roliga och trevliga de också :) Har tillbringat delar av kvällen framför datorn för att försöka att kolla upp ett boende i Stockholm...det verkar lite för bra för att vara sant samtidigt som det inte ringer värsta varningsklockorna. Måste forska vidare och hoppas hoppas hoppas att även det som är bra även kan vara sant.
 
Efter ca ett års semester från en vän så mötte vi upp på stan häromdagen, görkul, har saknat henne. Några dagar senare ringde ytterligare en som jag inte har hört av på evigheter. Hej på er!!! 
 
Så många butiker, så lite kläder...har sprungit i varenda klädbutik i hela stan utan att hitta något snyggt att ha på mig på Riga-kryssningen. Sätter mitt hopp till Marieberg!
 
På hemvägen från Sallad Inn

Kommentarer

  • ingrid säger:

    härligt att finna dem igen <3

    och phfffuuuu för att finna kläder.
    för någon/några (?) veckor sedan fick jag för mig att spendera pengar på kläder istället för att lägga dem på det som behövs i vardagen. var helt inställd på att shoppa allt som jag gillade, men gillade inget. eller jo, två par byxor som självfallet enbart fanns i "hej jag är tolv-år-gammal-storlek men hänger på vuxenavdelningen!" suck.
    hoppas du finner något gött inför kryssningen!

    Svar: Vill ha några snygga tuffa klänningar eller tunikor...det är ju knappast orimliga krav . Men jag har till mitten av månaden på mig, så...
    Carina Larsson

    2012-08-04 | 10:48:44
  • "Lillstrumpa" säger:

    Ja, vem vet, kanske vi också springer på varandra i framtiden, i vår vackra huvudstad :)

    Svar: Om ni inte har hunnit försvinna från den regionen innan jag kommer dit!
    Carina Larsson

    2012-08-06 | 08:48:03

Kommentera inlägget här: