kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Lychee i god väns sällskap

Kategori: Allmänt

Aj, min stackars lilla kropp!!! Hur sjuttsingen kan man somna sittandes i soffan med olika kroppsdelar vinklade åt olika håll? Och dessutom sova gott? Har nu värsta värken i rygg, nacke, knäleder och armleder :( Var helt slut när jag kom hem från J. inatt, det blev nog lite för mycket med allt igår...först obefintligt med sömn under natten, upp tidigt för att tvätta och sen iväg ner på stan med L. för springning och ärenden i en massa butiker med ett väder som var soligt och varmt. Var rätt så trött när jag kom hem och hade egentligen behövt sova några timmar, men kvällen var vikt för umgänge i Oxhagen så det var bara att ge sig iväg. Fick en jättetrevlig kväll trots sömnbrist och avsaknaden av tre pers (vart tog ni vägen???) även om jag periodvis praktiskt taget satt och halvslumrade. Snacka om att vara trevligt sällskap! Tror knappast det!!! Tvärslocknade när jag kom hem...och nu tänker jag hoppa in i duschen, klockan är snart 8.00, solen skiner utanför fönstret och jag borde försöka att komma ut och utnyttja den fina dagen.
 
Ett helt okej vin

Kommentarer

  • Ingrid säger:

    hoho en popcornmaskin YEAH!

    sorry att jag inte kom, mått dåligt fortgått hela tiden (så som man gör, för inte sätter man sig ned), men så sade kroppen ifrån å det bestämdaste och jag klarade knappt av att stå upp.
    den gör så där ibland. rätt fantastiskt hur den tillslut säger till när man inte lyssnar på hjärnan. när man lägger förnuftet åt sidan men likväl får sin uppläxning tillslut hähä

    kramar

    Svar: Ja, du fattades oss! Men det blir fler gånger :) Bäst att lyssna på kroppen så man inte brakar ihop totalt, vet vad sånt kan göra både med kroppen och psyket!
    Carina Larsson

    2012-07-23 | 12:20:09
  • "Lillstrumpa" säger:

    Du lever livet och tar tillvara på var dag ser jag :)

    Svar: Jag försöker att få ut så mycket som möjligt av livet, sen behöver det inte handla om stora saker!
    Carina Larsson

    2012-08-06 | 08:54:36

Kommentera inlägget här: