kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Sant är att Hello Kitty finns

Kategori: Allmänt

1 2 3 4 sekunder tills jag slocknade inatt, har väl aldrig somnat så snabbt tidigare. Måste ha varit totalknockad, vaknade inte ens av att E. var uppe och sprang på toaletten och att D-kompisen släppte ner nyckeln i brevinkastet. Chillade fram tills jag tog itu med bakningen, blev ett beställningsjobb på äppelmuffins och sen tog jag itu med ostkakorna. Där någonstans dök krysset upp och det blev en tur till Hallsberg och handlade med honom och pappsen. Fortsatte färden till Askersund och avslutade med Kommunalbadet. Var tvungen att känna på vattnet, går i badplaner. Vädret är som det är, men vattnet  kändes inte så kallt. Ska det bli det första doppet imorgon?
 
Sant eller falskt - finns det ett Hello Kitty-öl???
 
Tretton år sedan jag bodde i Hallsberg, ett underbart år måste jag säga :)
 

Kommentarer

  • "Lillstrumpa" säger:

    Det är härligt att följa ditt liv, din vardag, här på bloggen!

    Svar: Kul!
    Carina Larsson

    2012-08-06 | 08:57:58

Kommentera inlägget här: