kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Pop..pop..pop..

Kategori: Allmänt

Fyra kartonger kvar i källaren och sen har jag gått igenom, rensat och paketerat allt. Blev fint väder idag, inte så varmt, men soligt och jag tog en tur till Stadsparken för en mjukglass- och lässtund i solen. Det var evigheter sen jag senast var dit, tror inte att jag har satt min fot där sen jag stöp och trodde att knäskålen hade flyttat sig ett kvarts varv.  
 
Införskaffat en popcornsmaskin - dags för ett fettfriare liv, bort med chokla` varje da`

Kommentarer

  • "Lillstrumpa" säger:

    Popcorn är gott, även om jag föredrar en god liten (eller stor) chokladbit :)

    Svar: Ingenting går upp emot choklad, men jag har fluffat ut för mycket och försöker att hålla mig ifrån alltför mycket choklad!
    Carina Larsson

    2012-08-06 | 08:51:59

Kommentera inlägget här: