kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Jag sticker till Laxå

Kategori: Allmänt

Jag sticker till Laxå, där får jag lugn och ro. Trodde jag ja! Morsan har småjävlar i huset :D Ett kärt återseende som slutade på bowlinghallen där vi blev sittandes och sörplade slush. Vi blev utslängda redan vid 19-tiden då de stängde, lite väl tidigt kan jag tycka :( 
 
Helt muck i hjärnan efter 0 timmars sömn inatt och istället för att gå och lägga mig tidigt så satte jag igång och bakade bagels alldeles för sent. Tröttheten är nu totalt borta och jag förbannar mig att jag inte hoppade på tåget när det kom, nu är det bara att invänta nästa tåg. För att fördriva tiden så tar jag en bagel med smör och Bastuträsks skinka (kan verkligen rekommendera den...försvinnande god) och sen hoppar jag in i duschen och står där och filosoferar en halvtimme eller så.
 
Min sambo hoppade ner i resväskan, känns hårt att han valde att flytta ifrån mig :(

Kommentarer

  • Ingrrrid säger:

    har också de där sömntågen.
    missar jag ett får jag snällt vänta i all dess tröttsamhet kring det hela.
    (varför kan man inte som vuxen sova likt en bäbis, lägga sig ned och blunda; bli välkommen av sömnen?)

    men du, man ska alltid ha en kätting med tillhörande kevlarkedja på sin sambo.

    kramar

    Svar: Kedjorna behöver jag inte, har ingen gubbe som far runt som en galning i sängen :)
    Carina Larsson

    2012-07-12 | 11:07:44

Kommentera inlägget här: