kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Mesh, Pride och Chai Latte...löööv

Kategori: Allmänt

Sitter och lyssnar på underbara Mesh, löööv them :) Ska låta frukosten smälta ner lite innan jag tar itu med lite träning...nu är jag på g igen till 100 %. Verkligen på tiden, har svullat ut alldeles för mycket under de senaste åren, men nu ska jag ner till matchvikten igen :) Tog en sväng och kollade in Örebros utomhusgym häromdagen, hade hoppats på att det vore något att ha men det blev en besvikelse. Hade planerat att ta en sväng dit tre gånger i veckan, men av detta blir det inget :(
 
Fick besked igår att jag kommer att få jobba på Örebro Pride Festival i slutet av augusti. Ska bli sjukt kul!!! Och bara att få vara en del av Örebros första Pride...
 
...och nu verkar värmen komma, ska visst bli varmt ett tag framöver. Invigde värme-perioden tillsammans med J. och en fika-sväng till Wasa Konditoriet (säger bara det...Chai Latte) och sen en förflyttning till Vardagsrummets baksida någon timme senare. Det behövs så lite för att man ska kunna njuta så mycket :D
 
Inspiration i massor...världens bästa kost/hälsa/träningsmagazin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: