kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Disk och bak är mitt kall i livet

Kategori: Allmänt

Varit riktigt duktig idag, känner mig supernöjd med dagen. Började med att kolla upp kollektivboenden i Stockholmstrakten och har också fått iväg intresseanmälan till några. Nu måste jag lägga på ett kol, har haft en släng av latmasken lite för länge. Fortsatt med att ha en lugn dag med mammsen tills det började att suga i min promenadgen och det blev en liten tur runt Svältängen. På tillbakavägen sprang jag på en gammal granne och det blev till att prata bort lite tid och bli uppdaterad om det senaste om och kring hennes del av världen. Själv vidarebefodrade jag mitt läge här i livet. Vi sitter nu inne med mer kunskaper än vad vi hade innan pratet, jag kanske till och med har mer kunskaper än vad jag behöver veta :) Kvällen har avslutats med att kolla upp jobb som jag ska sätta mig ner och jobbsöka på de närmaste dagarna, har fått ihop en hel del.
 
Salta bönan och oliven är nu tillbaka :D
 
Har så smått bott framför spisen och diskbänken under min vistelse hos mammsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: