kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Golden Times, Degerfors

Kategori: Allmänt

 Det var ett tag sen jag senast skrev, har varit fullt upp med livet och tiden räcker inte till för allt som jag vill göra. Håller för fullt på att rensa ur en massa inför flytten, igår blev det klädgarderoben och det som jag inte skulle ha kvar fick granntjejen för att sälja av inför sin resa till sollandet långt borta. Skulle vilja hugga in på boklådorna i källaren, men min rygg har pajat ihop så jag får ta det lite lugnt några dagar till. Är på bättringsvägen i alla fall!
 
Provade min baddräkt igår och synen av mig själv i spegeln var väl inte den trevligaste, har fått en totalt konstig kropp. Halleluja, det är inte lätt att bli gammal...en mage som en liten sumobrottare och en röv som försvinner mer och mer och till råga på allt så är den på väg neråt knävecken. Tjo! Den skulle verkligen behöva ett lyft, skulle kunna ta hälften av tuttarna och sätta i skinkorna och så vore det problemet löst :)
 
Vid månadsskiftet var jag iväg och jobbade på Golden Times i Degerfors, totalt beroendeframkallande kul. Vill ha mer!!! Jag höll till i mattältet och mellan 20.00 och 02.00 så gick det i ett. Paus vad är det??? Jo, fick en liten snabbrök när jag sprang runt och letade växelpengar. Hade också perfekt utsikt över scenen och kunde njuta av alla gamla gubbar som uppträdde, bl.a. Magnum Bonum.
 
Gamla gubbs som jag har lyssnat på en hel del genom åren :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: