kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Porrluder, danskar, ensamstående engelskmän och spansktalare!

Kategori: Allmänt

Kan någon komma och rädda mig från alla galningar som finns runt om i världen!!! Är det inte en massa lättklädda porrluder så är det desperata danskar, ensamstående engelskmän med barn som vill leva familjeliv med mig (han gillar inte ens hårdrock och går regelbundet i kyrkan) och någon typ av spansktalare.
 
Har inte satt min fot utanför hemmets fyra väggar idag - regn & åska! Roat mig med att städa istället vilket kanske inte var det smartaste med tanke på ryggen, nu sitter jag här med värk i korsryggen. Bara jag inte vaknar upp i morgon totalt krokig och utan att kunna räta ut mig. Men lilla mammsen uppskattade min insats i alla fall så det kan nog vara värt det. Kanske! Eller?
 
Kvällsavslut: Energilektyr, brevskrivning och dagsanteckningar
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: