kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Mitt Vardagsrum

Kategori: Allmänt

Så sugen, så sugen... min mammsens fläskpannkaka är totalt beroendeframkallande. Borde egentligen inte äta den, eller äta något med mjöl i för den delen heller, för jag får världens halsbränna och blir konstig i magen när jag äter mjölprodukter. Kan det vara något glutenskit som jag har fått en släng av?
 
Har sysslat med L:s försäljning inför Rhodos, har lyckats fått sålt en drömbok åt henne. Själv har hon lyckats att fått lite av allt hon har till försäljning sålt. Jag är glad för hennes skull, hoppas att hon kommer att få ihop en ordentlig resekassa så hon kan unna sig en massa och inte behöver snåla.
 
Avslut på dagen i mitt älskade Vardagsrum där jag, J och M pimplade kaffe på bakgården. Varmt, skönt och mysigt så länge solen var framme, men så fort hon försvann tog sommaren slut. Var är den riktiga sommarvärmen???
 
Vardagsrummets bakgård

Kommentarer

  • "Lillstrumpa" säger:

    Fläskpannkaka sitter aldrig fel, med en massa sylt till :)

    Svar: Får tyvärr halsbränna av pannkaka, men gott är det :)
    Carina Larsson

    2012-08-06 | 08:56:04

Kommentera inlägget här: