kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Ice ice baby

Kategori: Allmänt

Hyrestanten ringde idag, en tjej ska kolla min lägenhet i nästa vecka, tar hon lägenheten så ska jag vara utflyttad till den 1 augusti. Har packat ner vinterkläderna nu, ska försöka att rensa ut så mycket som möjligt, finns nog en hel del att slänga och ge bort.

Tänk vad glad man kan bli att få tvättråd av svärmamma, tänker aldrig köpa Vanish!!!

Hade kunnat blivit Club 700 med Nikija-gänget, men hur kul är det med ett rött värkande öga!?! Går jag ut vill jag i alla fall kunna sminka upp mig lite och försöka att göra mig lite snygg, kan ju inte ens ha linsen inne i ögat :( Skit också, hade varit kul att komma ut lite! Flygit flygplan i Varberga istället!

Så är det dags för fredagsmyyyys, men var är min nallebjörn???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: