kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

REGN & ÅSKA

Kategori: Allmänt

Äntligen...så jag har längtat! REGN OCH ÅSKA!!! Pratade med krysset tidigare idag och det var värsta åskvädret över lilla Röfors men här i Örebro var vi tvugna att stå ut med blå himmel och sol...men nu äntligen :) Hoppas verkligen att det blir en riktig ordentlig urladdning. Älskar åska! Finns det något mysigare väder!?! I alla fall om man får sitta inne och kura :)

Har annars varit värsta slapparedagen idag, gått igenom en massa papper, fortsatt rensning av kläder m.m. inför flytten!

Kommentarer

  • ingrid säger:

    gillar det där med att rensa inför flyttar, man hittar så mycket roligt _och_ så mycket onödigt höhö

    när jag flyttade från sthlm lämnade jag ett halvt kompani med strunt efter mig.
    och fick med mig ett halvt kompani med strunt till örebro :S

    har ännu två lådor i källaren kvar att rensa, vill inte, vet inte om jag mäktar med! men men vem vet det kanske ligger guldmynt i den :'D

    Svar: Har allt som är nedpackat i källaren kvar att gå igenom, inget som jag ser fram emot precis :( Låt dina lådor ligga kvar i källaren, du kan gå igenom dem ifall du funderar på att flytta någon gång :)
    Carina Larsson

    2012-06-17 | 10:21:58
  • "Lillstrumpa" säger:

    Dessa banankartonger! Ja, vi har (tyvärr) flera välfyllda "bananisar" kvar sedan flytten från Kumla, får liksom inte plats med allt i lägenheten här i Bro :)
    Hur som helst, lycka till med flytten nu!

    Svar: Borde försöka göra mig av med så mycket som möjligt, men det är ju så svårt!!! Tack, hoppas det ordnar sig med nytt boende för mig snart!
    Carina Larsson

    2012-06-19 | 20:24:42

Kommentera inlägget här: