kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Fan och hans moster!!!

Kategori: Allmänt

Herre gud min skapare! Jisses Amalia! Och fan och hans moster! En glad dag med film hos grannen förbyttes till värsta mardrömmen. Kontorskärringen har blivit galen, tror att hon tycker oerhört illa om mig och använder grannarna för att jävlas. Det är helt okej om hon ger sig på mig, men dra för fan inte in andra i det hela!!! Tror att jag har gått igenom stora delar av känsloregistret idag: förväntan, glädje, chock, ilska, apati och ledsnad. Känner mig totalt urlakad nu och har värsta skallevärken. Tack för en underbar härlig dag!

Bjuder dig härmed på en stekt bajskorv från Lithells :)

Kommentarer

  • ingrid säger:

    Då får du komma hit ikväll och ha det gött utan någon inblandning från kärring af idiotin.
    <3

    (är det ok om du lämnar lithellskorven hemma? :P hehe)

    <3

    2012-06-19 | 10:10:37
  • "Lillstrumpa" säger:

    Vad har hänt???

    2012-06-19 | 20:26:31
  • Carina Larsson säger:

    Ingrid: Lithellskorven stannade hemma, den slank ner som nattamat efter grillningen hos er. Tusen tack för dagen :)

    Lillstrumpa: För att göra en lång historia kort så är min hyrestant expert på att prata vitt och brett om oss boende, pratar nedlåtande om vissa hyresgäster m.m. Nu råkade en av mina grannar illa ut häromdagen och hon har gett mig hela skulden för det som hände. Enligt tanten så är allt mitt fel och hon har inte gjort någonting fel alls. Vill inte lämna ut mina grannar så jag kan inte skriva mer om det!

    2012-06-20 | 02:12:00
    Bloggadress: http://kiatokmoster.blogg.se

Kommentera inlägget här: