kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Midsommardagen 2012

Kategori: Allmänt

Så går vi mot mörkare tider igen, undrar om jag inte känner lite höstvibbar när jag tänker efter riktigt ordentligt. 
 
Nej, gud giv mig kraft...nu sitter det en smådjävul bredvid mig...gå och lägg dig unge ;-) Har nyss bakat med smådjävlarna, gjorde en plåt Kramforskaka igår som tog slut på nolltid så då fick pojkarna baka en själv idag. Dags för dem att gå och lägga sig nu och de har den där konstiga sjukliga energin inför sänggåendet. Precis som om varje kväll vore den sista!!! Trodde jag verkligen att de skulle gå och lägga sig!?! Nu är det glasstime...men va sjuttsingen, det är ju midsommar :D Och de kan behöva kylas av lite *garv* Själv ska jag hoppa in i duschen nu och sen krypa i säng med Shakespeare.
 
Laxåblomster!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: