kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Ack du grymma värld

Kategori: Allmänt

Hå hå jaja, ack du grymma värld! Tvingades sova bort stora delar av en jättefin sommardag tack vare mina grannhelveten. Det ska bli skönt på ett sätt att flytta ifrån huset som Gud glömde, jag brakar snart ihop p.g.a. störd sömn :( Ledsamt att tvingas flytta eftersom jag egentligen trivs med min lägenhet, läget och de flesta grannar. Varför ska vi skötsamma människor behöva flytta på sig? Hur svårt kan det vara för en värd att slå näven i bordet och sätta hårt mot hårt? Det finns bestämmelser som alla som hyr lägenhet skriver under på när de hyr så vad är problemet??? Varför inte samla alla störande moment i ett och samma hus så kan vi andra få lugn och ro? Spelar ingen roll ifall jag behöver gå och lägga mig vid 22-24-tiden jag måste ändå sitta uppe till 2-4-tiden :(

Blev en tur till kaffe-tanten i Oxhagen på kvällen, vilken tur att man har vänner, skulle ha blivit galen annars!

Kommentarer

  • "Lillstrumpa" säger:

    Ja, vänner är alltid bra att ha, de är guld värda.

    Svar: Ja, de äkta ska man vara rädd om!
    Carina Larsson

    2012-06-19 | 20:30:36

Kommentera inlägget här: