kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Varberga Centrum

Kategori: Allmänt

Vilken tur att jag inte ringde min pizzeria lite tidigare, nu höll de på att stänga. Är egentligen inte hungrig, men sugen...totalt livsfarligt när man vill ha bort sin degmage *garv* Måste ta mig i kragen, har sunkat ihop lite för mycket! 
 
Snacka om underbar början på dagen, idag var det jag som väckte granntjejerna och de fyrbenta fick för sig att släpa runt oss tvåbenta i parken för en kissepromenad. Blev sen en tur till Varberga där jag fick den stora äran att umgås med en ung blond halvspanjor. Nu väntar en natt full av Alcatraz, det är ingen idé att ens tänka på att gå och lägga mig, min hjärna går på högvarv som alltid när jag har druckit kaffe för sent. Skönt att jag inte har någon tid att passa imorgon :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: