kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Marieberg Galleria

Kategori: Allmänt

Äntligen kan jag använda Internet igen, mitt TRE har inte fungerat på några dagar :( I alla fall inte i Laxå! Mobiltelefonin har heller inte fungerat för de som har TRE! Men det kanske bara var positivt för min del...istället för att sitta framför datorn så var jag tvungen att hitta på något annat vettigt, det blev en shoppingdag på Marieberg med E, P & L.
 
Är nu tillbaka i Örebro och har nyss klivit innanför dörren (2.00), hängde med till Marieberg och kollade fotboll, Örebrokillar mot Norakillar, 2-1 varav ena målet av Marieberg gjordes av Basshunter (???). Blev sen en tekväll hos J. innan hon åkte iväg för att hämta upp Mr. Truckdriver himself.
 
Tack mammsen för midsommar :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: