kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Satan i gatan

Kategori: Allmänt

Satan i gatan, mitt öga! Kan det vara en vagel, eller? Irriterar och värker gör det som bara den i alla fall. Ska det aldrig ta slut på allt elände :( Tagit semester från allt vad vänner heter idag, har bara blivit en liten pratstund och promenad med grannflickorna. Varit iväg till optikern och synen har försämrats lite, har märkt av det när jag kollar på tv. 

Värk! Tog veckohandlingen efter optiker-besöket, kom undan med 350:- vilket ger 150 spänn i nöjeskassan. Har satt en gräns på 500:- per vecka i matinköp. Tyvärr rök en 50-lapp på en kvällspizza som jag lika gärna hade kunnat vara utan, så gott var det inte!

Värk, värk! Sprungit i tvättkällaren, kollat andrahandslägenheter i Stockholmstrakten och packat ner lite småsaker. Har hunnit med lite idag i alla fall :)

Värk, värk, värk! Värsta underbaraste soluppgången i morse!

Kommentarer

  • ingrid säger:

    vilken härlig soluppgång!

    har inte fungerat att kommentera förut, testar igen.

    KRAMAR

    2012-06-15 | 10:08:26
  • Carina Larsson säger:

    Det är flera som har sagt att det inte har gått att kommentera, får se om min kommentar kommer in som den ska!

    2012-06-16 | 03:43:07
    Bloggadress: http://kiatokmoster.blogg.se
  • "Lillstrumpa" säger:

    Kram på dig, Syster Yster :)

    Svar: Kramar själv!
    Carina Larsson

    2012-06-19 | 20:28:42

Kommentera inlägget här: