kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Pip o Pipus hälsar februari månad välkommen

Kategori: Allmänt

Många klagar över februari månad, men den blir vad man gör den till. Min blev perfa!
 
Startade upp denna mörka månad med entréjobb på Club 700 där en av de sämsta banden någonsin spelade, men är nu omvänd :D Har som sagt aldrig varit någon älskare av The Hives musik, men de var ett helt suveränt liveband. En av de bättre konserter som jag har sett och hört. Det var glatt, det var punkigt, det var bara så så så...
 
Alla Hjärtans Dag med Pip och Pipus!
 
Örebro-besök med inbakad ölkväll på den lokala pizzerian i Oxhagen. Vinterfotboll i Kumla, och jag är tveksam till att jag någonsin mer kommer att gå med på att frysa ihjäl bara för att titta på några som springer och jagar en boll.
 
Och det största nöjet av de alla: Finns i Hello Kitty-sjön.
 
 
 

Kommentarer

  • Lillstrumpa säger:

    Var dag och var månad blir vad man gör den till och jag älskar årets alla tolv månader :) Ja, kärleken ska man väl inte snåla på...

    Svar: Lev, älska och njut!
    Carina Larsson

    2013-08-02 | 00:14:20

Kommentera inlägget här: