kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Mars månad går i musikens tecken

Kategori: Allmänt

Lasse for iväg till Vietnam och jag till Örebro. Avundsjuk? Nej, inte ett dugg! Bah!!! Kan glädja mig åt att han inte fick träffa halvblodsprinsen, jobba på MilencollinMusicPrize, besöka Karlslund & Tekniska Kvarnen, käka mat på Tornfalkens Pizzeria, bevittna square dance och jobba på Manowar. Bra musik, bra musiker, bra sångare, bra show, men ljudnivån!!! Okej, det är väl en del av deras signum, men drog ner betyget en hel del. Vad är det för mening med att lyssna på musik om man måste plugga igen öronen!?! Takida däremot njöt mina öron av, var på deras konsert med en ny bekantskap. Kändes konstigt att gå på en konsert som besökare, kände mig vilse i pannkakan. Och om sanningen ska fram så föredrar jag att kombinera jobb med konserter. Men gudars vilka låtar! Vilken sångröst! Vilken scenutsmyckning!
 

Kommentarer

  • Lillstrumpa säger:

    Du lever livet syrran, det har jag bevis på nu :) och du skriver så underbart härligt! Kram, kram

    Svar: Försöker få till ett liv utifrån mig själv och tycker nog att jag har lyckats riktigt bra. Tack för komplimangen!
    Carina Larsson

    2013-08-02 | 00:12:20

Kommentera inlägget här: