kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

WASP-Åland-SRW

Kategori: Allmänt

  • Iväg till Conventum Kongress för entréjobb och biljettförsäljning inför SuperRockWeekend. Sålde alldeles utanför konsertsalen och kunde njuta av konserten rätt så ordentligt, riktigt bra band. Har WASP världens gladaste fans?
  • Ålands-turen! Blev en lugn och skön kväll, mitt i veckan, inga större dansband och medelåldern var hög. Njöt av dansband, gräddstuvad pytt, trevligt resesällskap och dansuppvisning med Tony Irwing. Några timmars sömn innan sjöfrukosten och sen intog vi Fun Club. Så skönt att bara vara!
  • Dag 1 av SRW (19-01)...Styrde kosan mot Kulturhuset där jag inledde kvällen med lite vakt vid rökrutan och kollade så ingen plankade in och så att det inte blev bråk, höll också koll på att inga obehöriga tog sig in till artisterna eller artisterna tog sig ut till publiken. Nej, det sista blev nog lite tokigt!!! Blev sen garderobsjobb innan jag gick ner till entrén för att sen avsluta där jag började. Dag 2 av SRW (19-02)...Blev en superduperkväll/natt, klev in i garderoben. Det gick i ett nästan hela tiden, men när det blev lite lugnt fanns möjligheten till rök- & bandpauser. Underbart med alla härliga människor, underbart med all härlig musik. Älskar det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: