kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

VAK(en) träningssömn

Kategori: Allmänt

(eller hur man klämmer in så mycket som möjligt på kortast möjliga tid)
 
Äntligen så var Powerdagen runt hörnet och jag hade tagit bort min tillgänglighet på jobb...Men ingenting blir som man har tänkt sig! Kåt på timmar, d.v.s. pengar så tog jag givetvis chansen att jobba när möjligheten till natt-vak dök upp. Så jag inledde denna fredag först med ett 7-12.30:pass, hem och sov för att sen hanka mig till jobbet igen och ett tiotimmars vak. Pigg när jag gick hem, men la mig och sov en timme innan Power-aktiviteterna.
 
Denna Powerdag inleddes med Just Dance och helt underbart att få dansa sig igenom en timme efter att ha suttit still en hel natt. Fortsatte med Body Combat vilket också blev en supertimme. Slag och kickar och hjärtverksamhet och energi på topp :D
 
Avbrott sen för salladsbuffén från bowlingen, mumma, men så slappnar man av och känner att man är lite trött trots allt. 1½ timme senare var vi tillbaks i träningshallen för Zumba, och passet började bra för att sen 30 minuter senare sluta med värsta dippen...totalt urlakad på energi och med noll koncentration så slängde jag in handduken. Missade traktordäcksträningen, Tabata Special, men dumt att köra helt slut på sig och ändå inte få ut något av det, för det hade bara blivit halvhjärtad träning med en sliten Nina som följd.
 
Hem, duschade och lite nanna-time för att sen fyra timmar senare gå upp och göra mig iordning för ytterligare en vak-natt. Men sen är det dags för mig att sova ikapp...Zzznark!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: