kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 10

Kategori: Allmänt

Vicken vecka!!!
 
Multum med jobb, minimalt med fritid och mycket trötthet. En intensiv jobb-sommar känns ordentligt i kroppen nu, men snart är den över :D Och då har jag tagit bort mig på dagtid då min misstänkta tennisarmbåge vill ha lugn och ro. Den vill slippa alldeles för mycket städ, och framförallt vill den slippa idiotin att arbeta ensam med tunga patienter trots att man inte behöver. Jag drar mig undan dessa dumheter, vill andra förstöra sina kroppar så är det upp till dem...
 
Provade min bikini idag och det verkar som jag har lyckats försvinna en storlek sen senast jag provade den. Kanske en tutt-storlek mindre och bikinin reser på semester till Kroatien :)
 
Styrka, helkropp
Styrka, ben & armar
Styrka, ben
30 min promenad x 3
 
(Fitness & Aerobics nr 6, 1998
Foto: Greger Norrevik, Tony Stone, Sören Colbing)
 
 
 

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Vad härligt att se resultat av slitet! :)

    Svar: Det går inte fort, men huvudsaken att det går åt rätt håll :)
    Carina Larsson

    2016-08-08 | 16:22:57
    Bloggadress: http://hotelisabell.se

Kommentera inlägget här: