kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 12

Kategori: Allmänt

...ooops, jag lyckades visst få i backen, men fick ordning på växelspaken till slut.
 
Denna arm alltså :( När armen till och med börjar värka av att jag bär på en påse med en Sibylla-hamburgare från Hålet-i-Väggen till stationen då är det illa. Sen ger ju även värken bivärkningar då jag spänner mig, blir stel och får skallevärk. Sen blir det en snedbelastning för kroppen när vänster sida får arbeta för två, här känner ryggen av det. Men nu är tid hos sjukgymnast ordnad + att jag har tagit bort ytterligare tillgänglighet från jobb. Dagtid är uteslutet, kväll funkar okej, men sliter för mycket. Nu återstår nätter, och så får det vara ett tag.
 
Nu måste jag bara hitta tillbaks till den riktiga motivationen för Beach Kroatia!
 
  • Styrka, helkropp
  • 1 h promenad
  • Styrka, helkropp
  • Stretch, helkropp
  • 30 min promenad x 3
(Fitness & Aerobics träningsguide nr 1, 1998
Foto: Greger Norrevik, IMS, Ove Rytter)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: