kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 8 & 9

Kategori: Allmänt

Under den största delen av vecka 8 körde jag på med den högre växeln i, men sen blev jag tvungen att växla ner då det var dags för min mini-semester i Tyskland. För mycket stillasittande på bussen och för mycket god mat och gottis drog ner farten rätt så ordentligt. Men det var välbehövligt då jag kom hem till den totala stupid-delen på slutet av semestervikariatet...23 dagar på raken av jobb!!! Hur kunde det bli så tokigt!?! Visserligen jobbar jag bara tre timmar vissa dagar, men det är tre timmar av ett nattpass på tio timmar, ingen rast utan pauser när det finns tid. Ska i alla fall se till att få bort nästa söndag, ett 7.30 - 12.30:pass, och sen får det bli tjurigt på bemanningen, men hoppas hon inser att jag inte är någon superkvinna.
 
Börjar känna mig trött och smått sliten vilket kan vara en anledning till att jag även börjar känna mig krasslig. Sjukdom i kroppen! Och min kropp är duktig på att tala om det för mig, i alla fall under träning då mina vader alltid börjar krampa när jag gör vissa övningar och viss stretch. Så vecka 9 har varit mer av en chill-vecka mellan arbetspassen. Och min tennisarm fortsätter att värka :(
 
PS: Och sen ska man inte måla fan på väggen, trevligt bemötande från bemanningen och ett pass mindre :DS
 
HICT (High Intensity Circuit Training)
Effektiv förbränning
Tae Bo - Get started Workout
2,5 h promenad
Styrka, mage & rumpa
30 min promenad x 5
 
(Fitness & Aerobics nr 5, 1998
Foto: Greger Norrevik, Tony Stone)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: