kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 5

Kategori: Allmänt

Denna vecka har varit en riktig bra vecka med rätt balans av allt: minimalt med jobb :D, chill, nöjen, umgänge, nyttigt ätande med inslag av mindre nyttigt i måttlig mängd och träning.
 
Har till största delen varit ledig vilket har varit behövligt då min högerarm fortfarande jävlas med mig...den verkar inte vilja bli bättre. Någon sjukskrivning vill jag helst inte ha och hoppas kunna ha mig igenom mitt sommarvikariat. Att göra som tidigare år och hoppa in extra utöver det schemalagda är inte att tänka på. Trots mycket armvila så är värken kollosal periodvis, vilket är ett stort TYVÄRR då det påverkar träningsdelen en hel del. Även om jag inte använder armen som i t.ex. promenader så får jag himla ont efter ett tag.
 
Men denna tant fortsätter att kämpa på :D
 
  • Styrka, ben/armar/mage
  • Styrka, överkropp
  • Styrka, rumpa & lår
  • Styrka, mage
  • 1 h promenad
(Fitness träningsguide -97)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: