kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 7

Kategori: Allmänt

Kanske inte världens bästa vecka då jag dels har jobbat mycket, varit supertrött och dessutom gick kylen/frysen sönder så matdelen har varit en kombo av nyttigt-onyttigt, mycket-lite, tuggbart-drickbart...Får se det från den ljusa sidan, magsäcken är nu lite uttöjd inför Tysklandstrippen + anpassad till lite mer onyttiga tugg-saker. För känner jag mig rätt så kommer jag att njuta mer av den delen än vad som är bra för mig :D Men man lever ju bara en gång :D :D :D
 
Denna vecka har varit lite av en vilo-vecka med mycket sömn, och kroppen och knoppen har behövt det. För att orka vidare behöver batterierna laddas och innan nästa vecka är till ända bör de vara fulladdade :D
 
  • 30 min promenad x 2
  • Styrka, bröst
  • 1 h promenad
  • Styrka helkropp, superset
(Fitness & Aerobics, nr 3 1998 
Foto: Richard Hume, Rick Schaff, Alex Ardenti)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: