kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 1

Kategori: Allmänt

Denna vecka har väl varit si så där då jag antagligen har dragit på mig tennisarmbåge...aj som satan i gatan! Men det är ju ingen ursäkt för att inte träna och röra på sig, det är bara att anpassa det hela efter dagsformen.
 
Mathållningen började bra för att urarta i slutet av veckan då jag intog Metallsvenskan. Tror inte att kexchoklad och Red Bull kan räknas som nyttig frukost ;) Men jag mår så in i helsike bra så någon nytta har väl även ett onyttigt leverne gjort...sjuklånga arbetspass och en näringspyramid som ännu inte är uppfunnen, typ Kias festivalsenergiintag :)
 
  • 1 h morgonpromenad
  • Helkroppsstyrka (utförs till utmattning)
  • 30 min promenad
  • 30 min promenad
  • 30 min promenad
  • 2 h promenad
  • 1 h promenad
(Inspiration +
Kocondatorsk med exotisk sallad och fullkornsbröd +
Köttbit i rostade kryddor med Baltipotatis)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: