kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 2

Kategori: Allmänt

"Tro på dig själv, ta hand om dig själv. Kom ihåg att skönhet som kommer inifrån är mycket mer speciell än skönhet som kommer utifrån."
(Chelsi Smith, f.d. Ms Universum)
 
Tror på mig själv det gör jag, tar hand om mig själv gör jag...också. Denna vecka skulle jag egentligen ha tagit lite ledigt då jag efter tre metal-dagar var lite trött. Eller mycket trött är väl mer sant! Istället körde jag på med jobb hos mina dementa inklusive två 7-21:pass. Detta är inte att ta hand om sig själv, då orken till resten av livet har varit minimal.
 
Lite träning har jag i.a.f. lyckats klämma in, och det är nog som så att när man är som tröttast så är träningsbehovet som störst. För mig i alla fall :D Med rätt sorts rörelse så tankar jag i energi vilket behövs jobbintensiva veckor. 
 
  • 30 min promenad x 6
  • Ryggträning
  • Helkropp styrka + extra magisar
  • Pump It Up - The Ultimate Dance Workout
 
Kostdelen då? Inte bra, inte dålig...både bra, både dålig. Men nu en ny vecka...
 
(Fitness nr 7, 1997)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: