kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia

Kategori: Allmänt

Att jag ska på delvis solsemester till bl.a. Kroatien är ett gyllene tillfälle att ta tag i de alltför många fettceller som av någon anledning har satt sig på min kropp ;)
 
Maj månad har varit lite av en uppvärmningsmånad då jag har satsat på att få in en kontinuitet vad det gäller träningen...
  • Pilates Weight Ball Workout
  • Effektiv förbränning
  • Mjukträning (stretch)
  • Yoga för ryggen
  • Magen, bäckenbotten + stretch
  • Hantelträning
  • Dansa hela dagen
...och har kommit dit då jag längtar efter nästa pass så det är bara att börja bygga vidare på denna rörelseglädje :D
 
Då jag förkastar allt vad späkande dieter och osunt tänkande kring maten heter så gäller det att få in rätt sätt av ätande. Jag har en förmåga att överäta (har ingen normal stoppspärr) och att göra varje dag till en fredagsmysdag. Detta blir juni månads största utmaning!
 
Nu tar jag upp kampen mot min alldeles för runda goa mage, om 3½ månad SKA jag komma i min bikini, och under viktresans gång vet jag att jag kommer att bli så mycket piggare :D Och som den hamster jag är så har jag mina gömmor, mina gamla Fitness-magazine har hittat vägen upp från källaren till min lägenhet. Saknar verkligen det magazinet, det var en av månadens höjdpunkter när jag kunde sätta mig och gotta ner mig i all läsning, och snacka om inspiration jag fick! Tyvärr gick det Fitness-konceptet i graven då tidningen förvandlades till det stereotypa intelligensbefriade Women´s Health. SUCK!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: