kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

God Bless America

Kategori: Allmänt

Måndag
Vill inte, men måste...bara på´t!!! Ut i kylan för att besöka återvinningen, ta ut matpengar, köpa surf, och på köpet fick jag prat med S&M. Inspekterat vinden med A-M innan jag intog soffan och njöt av "Det enda könet" och Sonata Arctica. Tv-kväll!
 
Tisdag
Nu kan jag äta mig mätt i ytterligare en vecka. Och nu har jag fått ro i själen efter vovve-gos. Sen var det bara att sätta sig och valvaka...clownen Donald eller den hatade Hillary? God bless America, AMEN!!!
 
Onsdag
Somnade ifrån valvakan och vaknade upp till en Donald Duck-värld. Mammsen: ring, ring, mä till Marieberg? Så det har blivit spätta på IKEA, Fars Dags-fika och några sedlar mindre efter spring hos handlare. Karin: ring, ring, kan du jobba inatt? Så det blev Gläntan och en smått helvetisk natt.
 
Torsdag
Hem ljuva hem! Säng ljuva säng! Vardagning!
 
Fredag
Nyckeln till ett långt (i.a.f. fyra år längre) och lyckligt liv är att leva som en nunna...och det är det jag har anammat :D Fredagsmysdag och totalt muck. En extrem trötthet och skulle kunna sova i tusen år...
 
Lördag
Vaknade relativt tidigt och fick en hel del hemma-jobb gjort innan jag lämpade av en hög med böcker på stationen, gick därifrån med tre "nya". Hej parentisar med två- och fyrbeningar, och hej J. i Utepatrullen, det är mig du får tampas med inatt. En natt som blev lugn och behaglig :)
 
Söndag
Underbart att få skjuts hem av sköterske-Erik, slapp trippa mig fram på gatorna :) Och underbart att somna när huvudet landade på kudden, och sova oavbrutet i sex timmar. Såg sen till att vakna till liv för knallandet till InFront och ytterligare ett underbart danspass. Allt är så underbart att jag inte ser att jag kanske inte riktigt är på topp. Underbart!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: