kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

50 år hos Freys

Kategori: Allmänt

Upp tidigt för TiB till Kumla, för Lindbergs till Stockholm, för Pendeln till Bro. Hej maffia-familia och grattis syrran! Och även present till boysen :) Födelsedagsmiddag blev pizza med kokosgottis vilket bestämdes av Storeman. Kanske inte någon vidare bra kombo *garv* Lillstrumpa med till Stockholm och letade efter Frey, och in kom vi på världens mysigaste lilla hotell...och vilket rum :D Trivsamt till tusen! Småslumrat med Leo, min ludne lille vän...en supermjuk nallebjörn :) Han följer med mig hem på onsdagen. Punkt slut!!!
 
Vaknade tidigt, gick ut och "tog mig lite frisk luft" och studerade alla regndroppar som kom ner från skyn. Upp till sängen igen och kröp ner under täcket och tvärslocknade. Vaknade sent, sov över frukosten, och bara att försöka vakna till. Promenaden och shoppingrundan på förmiddagen var inte att tänka på och då klockan var sen så tog jag mig till Bro där en brinnande morotskaka väntade på mig. Umgänge, lek, prat och mat, och sen gjorde vi av med lite pengar innan jag åkte hem igen.
 
Sista natten på Freys, upp tillräckligt tidigt för min frukost på rummet...som aldrig dök upp. Ner till receptionen: "Var är min frukost?" Blivit någon miss, men frukosten kom till slut, och jag fick den gratis. Annars 75 spänn! Hann frukosten nästan färdigt innan det var dags att möta upp syrran och pojkarna, och vi styrde kosan mot BR Leksaker där minstingen gjorde av med delar av julklapps/födelsedagspengen han fått av mig. Sen ville de inspektera mitt hotellrum med hästhuvudet, och när de ändå var på rummet försvann resterna av min frukost :D 
 
Så många timmar, men ändå så lite tid...vart tar den vägen!?! Hann bara delar av tiden innan jag köpte finmat åt familjen Bro...Makkadoo...och sen farväl för denna gång. S. nästa, hej hej! Några timmar med en nygammal bekantskap, lite prat, lite spring på stan, lite museum, lite fika och sen var min vistelse över för denna gång. Nu är det bara att se vad framtiden för med sig :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: