kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Akuten, aliens, jobb och Powerdance

Kategori: Allmänt

Måndag:
Svensk Industrial i form av CRYO rullat i spelaren och dags för en ny vecka. Sen var jag redo för lite Hjalle- och Kottegos. Hade avsatt tid för jobbkoll, men fastnade med annat framför datorn...det ska bloggas, det ska recenseras böcker, det ska fb:as...livet består av så mycket mer än jobb har jag hört :D Sen lockade min bok, och helt plötsligt hade timmarna flygit iväg och då magen skrek efter en Margerita med extra mycket ost så tog jag en pizza- och tvkväll som avslut :)
 
Tisdag:
Tvätt-maskinerna har snurrat, ögonen har läst och fingrarna har skrivit på både tangenter och vitt papper. Blev också en Centrum-runda och prata-bort-tid med C. Självklart även Hjalle- och Kottegos :D Valde tv:n på kvällen framför jobbkoll, och klämde även in 45 minuters stretch då denna gamla kropp behöver dras ut!
 
Onsdag:
Upp tidigt för en färd in till Karlskoga, en pers in för koll av sina ögon, en annan för att kolla lungorna. Och nu har fyrbeningarna pinkat in sina revir i sjukhusmiljö :) Och pengarna ska rulla så jag tog en storhandling på Lidl. Och att göra av med pengarna tar på krafterna så jag tuppade av när jag kom hem. Chill resten av dagen och kvällen!
 
Torsdag:
Min sömn är inte okej, har börjat sova i omgångar så det här med sammanhängande sömn existerar inte för mig :( Julmarknadstrippen till Bremen blev inställd, tröstade mig med Hjalle och Kotte istället. Och sen är det nu färdigt för mig...blir jobb på RunForYourLives :)
 
Fredag:
SLÄPP AVKOPPLINGEN FRI...tja, det kan jag verkligen säga att jag har gjort. Inser i kvällens sena timma att jag har lekt soffpotatis, suttit på rooompan och studerat fyrbeningarna som har gnagt på varandra, och mumsat chips framför tv:n. Här någonstans flög jag upp ur soffan och körde magisar och vadisar. Alltid något :D
 
Lördag:
Har kört ett 06.45-20.45:pass och skulle ju ha kommit isäng i tid, men blev bara 3½ h sömn då jag fastnade i en film om cowboys och aliens. Blir så trött på mig själv, men som tur var så var jag inte ett dugg trött under hela dagen. Tyvärr kände jag av min tennisarmbåge och det suger att jag får fortsätta att ta det lugnt :(
 
Söndag:
Vaknade upp till ett grått och lite regningt Laxå, packade in mig igen och läste några timmar innan jag knallade mig upp på ett kallt golv. Dags att se till att få lite värme i elementen! Tog mig ett litet fredagsmys hos fyrbeningarna, som bara fnös åt min blåbärscheesecake, denna söndag. Och sen var det bara att se fram emot kvällen och Powerdance Strong, ett Powerdance som var betydligt roligare denna gång då vi till största delen slapp genomgångarna. Stegen satt till 75 % och kunde gå in nästan helt i dansen och bara njuta :D Nästa mitt kvällsnöje blev packning inför 50-årstrippen :D :D :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: