kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 14

Kategori: Allmänt

Jag knep ihop mina ögon, stängde mina öron och slutade nästan andas...Trots det har min hals börjat kännas svullen. NEJ, tänkte jag först, inte sjukdom. Men sen slog det mig att just nu är ett perfekt tillfälle att dra på sig en massa bassilusker med allt vad det innebär. Bättre att vara krasslig nu än om några veckor då jag säger hej till Kroatien.
 
Tre kilo lättare och här kan man prata om att det INTE går undan, men vá fan, jag lever och mår gott. Och tjusningen med att bli gammal är just den avslappnade attityden både till livet och till fettvalkarna :D Men är inte riktigt nöjd med att rumpan och benen släpper ifrån sig fett medans magen krampaktigt håller kvar det. Varför? Kroppen blir ju inte symmetrisk utan mer som ett verk av Picasso!!!
 
  • Powerstyrka, armar
  • Magisar
  • Styrka, biceps
  • 1 h promenad
  • 30 min promenad x 2
 
(Fitness & Aerobics nr 3, 1999
Foto: Stefan Segolsson & Magnus "boxning" Ragnvid)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: