kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Beach Kroatia, v 15

Kategori: Allmänt

Ytterligare en vecka har gått och det har varit en bra röra-på-sig-vecka, vilket känns i kroppen då jag har träningsvärk från topp till tå. Och även knoppen känner av det i form av total må-bra :D Stress-nivån är nästan nere på null, precis som det ska vara!
 
  • 1 h morgonpromenad
  • Styrka, helkropp
  • Pilates Weight Ball Workout
  • Ballet Workout
  • Latin Aerobic Workout
  • Styrka, armar
 
Och precis som det ska vara så äter jag när jag är hungrig, och matdelen har denna vecka varit tillfredsställande, men jag kan bli bättre på att äta mindre och oftare. Frukt och grönsaker finns det också något som heter och borde prova det lite oftare :D
 
En vecka kvar av denna första Etapp, men sen kommer det en fortsättning då jag inte har tänkt att lägga benen i vädret riktigt än ;D
 
 
(Fitness & Aerobics nr 4-5, 1999
Fotograf: Stefan Segolsson, IMS, Stefan Segolsson)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: