kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Tokjobb och utmaningar

Kategori: Allmänt

 
 
Massor av jobb, det är finemang då det kan ge fina resemöjligheter :D Denna maj månad tog jag mig också an Utmaningen i 30 dagar:
 
Djupa knäböj (från 5 till 70)
Armhävningar (från 5 till 50)
Djupa sidoutfall (från 5/5 till 50/50)
Situps från liggande till sittande (från 5 till 55)
 
Är nu uppe i: 40, 25, 25/25, 25 efter halva tiden!
 
 
Men livet består av annat än jobb och träning som när folk fyller år, Thai Hao lockar med mat och Volvon rullar oss till Kumla. Örebro drog mig till sig för en fotorunda, zloty-växling, chokladhandlande och halloumiburgerätande.
 
 
Har äntligen planterat om mina inneväxter + uteörterna, och då jag fyndade på Återbruket t&r så har det blivit en hel del balkonghäng i min "nya" fina solstol. För vädret har varit helt underbart denna månad :D Och ännu mer underbart blev det när sommarbokningarna ploppade in, nu kan jag planera min sommar...Men först ska jag njuta av min minisemester i Polen :D
 
 
Denna månads träning hittills (fattas ju lite dagar):
 
Vecka 1:
Core
Yoga
Armstyrka
 
Vecka 2 -->
Bygg styrka
Utmaningen -->
och
en herrans massa promenader med fyrbeningarna :D
 
 
 
Och så var det dags för vägning och mätning...Från oktober -17 fram till nu:
 
Vikt: -10,6 kg
Bröst: -11 cm
Midja: -10 cm
Mage: -10 cm
 
Och med det känner jag mig nöjd så här långt, blir inga tokdieter för min del då jag är alldeles för mycket av en livsnjutare <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: