kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Ljus i mörker

Kategori: Allmänt

 
v.44
...tillbaka från Resan möttes jag av en fet katt, hon hade verkligen blivit gödd under denna 1½ vecka jag hade varit borta :O Fick iordning på allt efter resan, umgicks multum med Kisselina och sen körde det igång med jobb.
 
v.45
Med parentisarna till Karlskoga med ett återbesök för papps, och på hemvägen skuttade vi in på Biltema och fyllde våra magar. Några dagar senare drog papps iväg på dansbandskryssning, vi andra fick stanna hemma och ha det tråkigt. Mitt i all november-mörkes-tråkighet bröt jag av med ljus och värme på jobbet.
 
v.46
Kisselina har så smått gått i ide och själv har jag jobbat så jag kan fortsätta att göda katten och kanske ta mig en eller två eller tre resor i framtiden.
 
 
v.47
Historien upprepar sig ibland...en bil, två föräldrar, K-ga lasarett och Biltema. Sen intog jag Kunskapens Hus för lite Siv Kanon och "Resa i Nordkorea". Hoppas en dag! Och så ett stort GRATTIS till 15-åringen!!! Svårt att fatta, om tre år är han myndig...
 
v.48
M: Bra start på veckan...Lissabon-hotellet bokad
T: Undringar...Har jag knä-artros!?!
O: Och så...Flyget blev bokad
T: JOBBAR, JOBBAR, JOBBAR...
F: ...JOBBAR, JOBBAR, JOBBAR...
L: ...JOBBAR, HEJ KUMLA-HUMLINGAR, JOBBAR...
S: ...JOBBAR...och så blev det 1:a advent!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: