kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Juni -19

Kategori: Allmänt

 
v.23
En vecka med konst, först ut var Olle Medins skulpturer i Laxå, näst ut var OPEN ART i Örebro där jag även sa hej till Bananamoon-Pelle och intog Örebro Ölhall med SoS. Lite armensk mat är aldrig fel, inte heller blues...Yerevan Mangal och Lovisa!
 
v.24
Träna bör man annars dör man...kanske inte, men Lyftutbildningen blev gjord och har nu lyftkörkort. Vroom!!! Bara att köra på :D Och körd på kändes underdelen av min kropp...supervärk och kunde periodvis knappast gå. Är tant gammal!?!
 
 
v.25
Passar det sig att ha ett bårutrymme bredvid en matsal? Stora frågor i en liten värld! Passande anser jag i alla fall att det är att ta in på Kumla Camping. Tack alla för några trevliga dygn i storstugorna :) Veckan avslutades med att jag blev anklagad för otrohet och kanske ett framtida mord :O
 
v.26
Ålandskryss i augusti...JA TACK! Turkiet samma månad? Får se, det känns lockande :) Och så har jag blivit PT åt Kisselina, hon har blivit LAT efter kastreringen så nu har jag börjat ta morgonpromenader med henne *garv* Och nu är det bara att vandra vidare in i juli...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: