kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Stackars katt

Kategori: Allmänt

v.18
En trött början på maj månad med ork som inte har infunnit sig. En total lullvecka!
 
 
v.19
Så äntligen tittade lite ork in i mitt liv och kunde gratta 30-åringen, låta käkarna jobba på Biljarden och avlöna tandläkerskan och optikern. Örebro hade regn och det fick bli butiksspring och lite fika och mat. Sen behöver man ha kläder på sig på Cuba och har fyllt garderoben med lite "nya" resekläder :D
 
 
v.20
Plågat mig igenom ESC-låtar, och Kisselina plågade sig igenom en undersökning hos veterinärskan. Och nu har äntligen sommarens aktivitet med sorkarna blivit bokad...två campingstugor kommer snart att intas av Laxå och Kumla.
 
(Fotograf: Monica Larsson)
 
v.21
Veckan startades upp med operation för lilla Kitty, och så blev hon sjukskriven 10 dagar...VIK HÄDAN INFLAMMATION OCH CANCER!!! Mitten av veckan fick jag springa, blev nästan en attack av en marmorljusstake :O Slutet av veckan blev min moders dag...mor lilla mor, vem är väl som du?
 
 
v.22
Jobb, sömn, kisse-gos, mat, läsning...Da capo al fine!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: