kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Resa bör man...

Kategori: Allmänt

Roombach Hotel Budapest Center
 
...Ryggträning
 
v.1
Lite mer jobb och och ännu mer planering inför Budapest. Om en månad får vi luft under vingarna och efter alla år av sneglande kommer jag äntligen till Ungern. Kan behöva lite semester efter att Röfors marskatter startade upp redan i februari.
 
Duobics
Magträning
Armstyrka
 
v.2
Husägare och kattmamma innebär att skotta snö och hela tiden vara tillgänglig med en kliande hand. Gud nåde mig om jag sätter mig ner och skriver eller läser en tidning. Dock accepterar Kisselina att jag läser böcker! Men vi har det gott här i pappa-huset, och nu när vi går mot ljusare tider är det riktigt skönt att tillfälligt vara med hus :D Sen kan man alltid bryta av med konstutställningar, alla hjärtans dagar och höstplaneringar.
 
Rumpa och lår
Miniworkout + avslappning
 
v.3
Höftont, för mycket böcker, jobbvecka och så hörde jag något om vildsvin. Men än har jag inte sprungit på några! Sprang däremot in på bowlingen och fyllde buken.
 
Corepilates
Morgonyoga
Bootcamp
 
v.4
En vecka av bara det samma gamla vanliga, och nu finns det ingen återvändo. Det blir två veckor på Cuba till hösten. Kan det inte vara höst snart? Ytterligare en resa som jag har gått och suktat efter i åratal, men smakar det så kostar det. Men då jag är av den uppfattningen att man bara lever en gång så måste jag passa på. Och jag är väl aldrig så levande som under mina resor :D
 
Träning för underkroppen...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: